FANDOM

Koutarou Araki
020 KoutarouAraki
荒木光太郎
Araki Kōtarō
Alias Luce
Age n/a
Gender Trans-Female
Eyes Blue
Hair Black
School Hiiragi Academy's "Ichou" Branch Campus
Class n/a
Occupation Student
Manga Debut Chapter 34
Anime Debut episode 9
Japanese Voice Actor Aki Toyosaki
English Voice Actor Tia Ballard
Koutarou Araki je postava v Denpa Kyoushi . Je to za školu druháku v Kagami svojej triede na Akadémii Ichou a je to Hikikomori / vypnutie-in.

Fyzický vzhľadEdit

Napriek tomu, že bol chlapom, veľmi podobal sa jeho avataru a vyzeral ako skutočná dievčina tým, ktorí nepoznajú jeho identitu. Počas strednej školy sa pokúšal vycestovať z domu s dievčenskými šatami, ale nakoniec náhodou narazil a hospitalizoval spolužiaka, ktorý objavil tajné hobby a urobil z neho zábava. Odvtedy sa nebol len báť opustiť svoj dom, ale aj stretnúť sa s inými ľuďmi a spochybniť jeho rod / identitu. Nakoniec Kagami dokázal presvedčiť Koutarou, aby odhalil svoju skutočnú identitu svojim spolužiakom po poslednom zápase s prvým (Kagamiho charakter), ktorý skončil v jeho víťazstve. Koutarou sa vrátil do školy a jeho spolužiaci ho prijali ako to, čo skutočne je. Dostal tiež povolenie nosiť dievčenskú uniformu a bol zakázaný nosiť mužskú uniformu Koyomi Hiiragi, pretože bol príliš roztomilý na to, aby bol mužom.

BioEdit

Pred jeho predstavením bol raz v tej istej strednej škole ako Shikishima Kiriko. Koutarou je online identita v MMORPG 'Uroboros' je 'Luce', železná sestra / železná bránová mníška, ktorá je ženská. Koutarův jediný motív, ktorý sa prihlásil k Ouborovi, bol preto, že chcel vytvoriť roztomilý avatar a nakúpiť si roztomilé predmety, takže sa hral iba offline. Až do chvíle, kedy prišiel prvý, prišiel do Koutarou a požiadal ho, aby sa pripojil k svojej strane, aby Koutarou dokázal dokončiť svoju zbierku roztomilých položiek.

O niekoľko rokov neskôr, keď sa Kagami stal učiteľom, rozhodol sa, aby sa jeho študenti prihlásili k Uroborovi, aby mali dostatok členov na účasť na podujatí. Keď bol jeden člen krátky, Kagami odišiel do domu Arakiho Koutarou, aby dostal posledného člena na požiadavky na podujatie a aby ho navštevoval. Keď vstúpil do svojej izby, zistil, že Luce bol v skutočnosti Araki Koutarou, krížnik, ktorý sa skutočne obával, že bude súdený. Stále bol členom krátky, požiadal Luce, aby pokračoval vo vedení svojej triedy, zatiaľ čo on šiel nájsť posledného člena, prekvapujúci Araki Koutarou.

Pred podujatím presvedčil Momozono Makinu, aby sa zaregistroval a zúčastnil sa na nej, aby vyplnil posledné požadované miesto, pretože sa stretne s tým, čo sa chystá. Na podujatí "Luce" prišiel do afk po tom, ako sa prihlásil, a myslel si, že s nimi najlepšie nespolupracoval. Kagami odišiel do svojho domu a chytil ho utiecť, než ho presvedčil, aby zostal a dokončil udalosť. Určitý čas po udalosti, "Luce" priznal Nanami Seijuurou, že on bol Araki Koutarou. Pre prekvapenie Koutaroua Nanamiová bola v poriadku. Potom Kisaki priblížil Koutarou, aby hovoril o Nanami a odvezol ho do školy. Ale predtým, šiel nakupovať, aby si ho roztomilý oblek, a stretol sa s Momozono, ktorý pozval obaja do svojho domu. Koutarou bol šokovaný po pohostinstve svojich spolužiakov a vďačný.

Potom bojoval s "prvým", v predstierkach odhalil svoje tajomstvo, ale na konci to sám povedal a bol prekvapený akceptáciou svojich spolužiakov. Potom šiel do školy oblečený ako niekto, kto bol, v ženskej uniforme, obáva sa prijatia. Prezident Hiiragi, známy ako "Možnosti", prišiel navštíviť jeho návrat do školy a po tom, čo ho videl, mu zakázal nosiť uniformy chlapcov, vrátane toho, aby si v dievčenských plavkách absolvoval plávanie. Araki pravidelne navštevoval triedu.

Potom menuje Kanana ako svoju staršiu sestru vďaka svojmu talentu vytvárať roztomilé veci v Uroborose a je vybraný ako jeden z piatich študentov, ktorí sa zúčastnia na Junichirou do hlavného kampusu, aby sa zúčastnil vojny skupiny SS.

Ako člen spoločnosti Silver Core sa podieľa na futbalovom zápase proti tímu Titan, ale nahradí ho Junichirou v dôsledku zranenia. Neskôr sa zúčastňuje sviatočného zápasu proti The Legends; bojuje na začiatku, ale začne zvádzať svoje dievčatá, keď si uvedomil, že Junichirou ho premenil na internetový maskot "Arakki".

Kapitola AppearancesEdit

34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 45, 46, 47 *, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 57, 62 * 73, 74, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 98 *, 100 **, 104

GalériaEdit